Onze haarwerker heeft:
– Ervaring in het aanmeten en afleveren van een haarwerk
– Ervaring in het knippen en vormen van een haarwerk
– Ervaring in het op maat maken en personaliseren van een haarwerk
– Ervaring met reparatie werkzaamheden
– Goede contacten met zorgverzekeraars en ziekenhuizen
In de kapsalon, is een ruimte ingericht voor cliënten die op zoek zijn naar een haarwerk. Het spreekt vanzelf dat er in deze ruimte rekening gehouden wordt met uw privacy.
Mocht het voor u niet mogelijk zijn om de kapsalon te bezoeken, dan bestaat de mogelijkheid van een (zieken) huisbezoek.
– De verschillende haarwerken, machinaal tot handgeknoopt, kwaliteit verschil, prijs
– Uitleg over onderhoud van het haarwerk
– Alternatief hoofdbedekking, zoals bijv. Sjaals, buff
Daarna wordt gekeken met behulp van enkele kleuren stalen naar de haar kleur en uw wensen en wat het beste bij uw gezicht past.
Samen bespreken met u het model door hoe u het wil dragen, meten uw hoofd maat op om zo de juist maat haarwerk te kunnen leveren. Het is vooral belangrijk dat u een goed gevoel heeft bij uw haarwerker.
Syntetisch haar
– Er zijn speciale styling producten zoals haarlak en gel voor synthetisch haar
– Kleurvast
– Optisch vaak niet van echt te onderscheiden
– Makkelijk te wassen en in model te brengen
– Licht en luchtig
– Goed draagcomfort
– Goedkoper dan echt haar
– Hitte gevoelig (kan niet tegen hitte en wrijving)
– Synthetisch haar verdraagt geen hitte van bijv: föhn steil tang of krul set
– Let op bij koken: de hitte die komt van hete pannen kunnen uw haarwerk beschadigen
– Draai geen plukjes in synthetisch haar, hierdoor gaat de vezel kroezen (kapotte) vezel
– Hoe vaak u uw haarwerk wast is een persoonlijke keuze: dit is afhankelijk hoe intensief u uw haarwerk draagt
Echt haar
– Heeft meer onderhoud nodig, deze moet altijd geföhnd of gewatergolfd worden
– Natuurlijke uitstraling
– Mogelijk om kleurnuances aan te brengen
– Moeilijker te wassen en in model te brengen
– Warmer in het dragen
– Zwaarder dan synthetisch
– Neiging tot verbleken
– Bij voorkeur laten verzorgen door de haarwerker
Prijsklassen
Vergoedingen
Reserveren
Leveringstijd
– Overweeg om een korter kapsel te nemen
– Dep uw haar voorzichtig droog met een handdoek
– Gebruik geen föhn, stijltang, krultang of warme rollers
– Blijf uw haar ( voorzichtig ) kammen ook al heeft u last van haaruitval
– Slaap op een satijnachtig kussen, zo wordt er minder aan het haar getrokken
– Bescherm uw hoofdhuid tegen de zon door het dragen van sjaal/ mutsje/buff /pet/hoed
– Bescherm uw hoofdhuid nacht tegen het afkoelen door het dragen van turban of buff
– Reinig uw haar en hoofdhuid met speciale shampoo en conditioner en lotion. Wij adviseren MEDICEUTICALS die hebben een speciaal behandel methode voor chemotherapie, Zeer geschikt voor, tijdens en na de chemotherapie behandeling kalmeert de hoofdhuid, activeert de doorbloeding, verminderd jeuk en irritaties.(ook zeer geschikt tijdens cold -cap /ijs- kap behandeling ter ondersteuning tegen het uitvallen van uw haar.
– Moment van haarpijn moet u bellen voor het maken van een afspraak om het haar af te knippen en het haarwerk gaan dragen
krijgen tips en adviezen over uiterlijke verzorging. Uw uiterlijk is op dit moment waarschijnlijk anders als gevolg van uw ziekte of de behandeling. Misschien stelt u zich wel eens de vraag hoe u dit veranderde uiterlijk het beste kan verzorgen en welke make-up kunt gebruiken.
Wij willen u hier bij helpen. Want wie zich goed verzorgt , voelt zich vaak ook beter ! Tijdens de workshop kunt u advies en instructie over de verzorging van uw huid tot het uiteindelijk aanbrengen van uw lippenstift.
De workshop wordt door de stichting `Look Good Feel Better` gratis verzorgt in veel ziekenhuizen.
Deze workshops worden verzorgd door vrijwilligers die gespecialiseerd zijn op het visagie, huidverzorging en haarwerken.
Kapsalon De Boer verleent haar medewerking aan de stichting `Look Good Feel Better` In het ziekenhuis Alkmaar MCA geven onze haarwerkers, tijdens de workshop, informatie over de haarwerken en over de verzorging en kunnen eventuele vragen beantwoord worden. De ervaring leert ons dat deelnemers erg enthousiast zijn over de workshop en met veel zelfvertrouwen en nuttige tips thuis aan de slag gaan.
Wilt u er zeker van zijn dat u met een professionele haarwerker te maken hebt? Ga dan naar een erkend haarwerkspecialist. Erkende haarwerkspecialisten zijn aangesloten bij de ANKO Sectie Haarwerken. Dat betekent dat u mag rekenen op professionaliteit, deskundigheid en kwaliteit. Ze waarborgen te allen tijde uw privacy. Alle erkende haarwerkspecialisten werken volgens algemene voorwaarden en zijn aangesloten bij De Geschillencommissie. Dit biedt u zekerheid en duidelijkheid! ANKO erkende haarwerkspecialisten hebben afspraken gemaakt met zorgverzekeraars, waardoor zij voor u kunnen declareren. De vergoeding wordt dan in mindering gebracht op de totaalprijs van het haarwerk.
– Binnen 5 dagen nadat de klacht is binnen gekomen nemen wij die in behandeling
– Aanspreekpunt voor klachten is Mariska Hoetmer
– De klacht wordt schriftelijk vastgelegd op een klachtenformulier door klant, hiervan geven wij een schriftelijk ontvangst bevestiging aan de klant en vragen wij bij eventuele onduidelijkheden dit nog even goed toe te lichten.
– Wij melden klachtenprocedure aan de klant.
– De klacht wordt geanalyseerd zodat de oorzaak boven komt
– Er worden maatregelen genomen om de klacht op te lossen
– Er wordt gemeld aan de klant hoe wij de klacht gaan oplossen.
– Is er een fout gemaakt door ons ,gaan we bekijken hoe wij dit voor in de toekomst kunnen voorkomen.
– Aan de hand van alle verzamelde informatie lossen wij de klacht op.
– Mochten wij er niet samen uitkomen geven wij de klant de mogelijkheid om schriftelijk de klacht neer te leggen bij geschillencommissie. SGC stichting geschillencommissie consumenten, Deze stichting handelt de klacht af. Het doel van deze commissie is om de geschillen tussen consumenten en de ondernemer op goede, snelle en eenvoudige manier op te lossen.
Mariska Hoetmer
Van Aostastraat 4
1851 JC, Heiloo
072 533 7660
BTW NL002064475B51
KvK 37104972
AGB code 76/086774
Mariska Hoetmer
Van Aostastraat 4
1851 JC, Heiloo
Openingstijden
maandag | Gesloten |
dinsdag | 8:30 — 17:30 |
woensdag | 8:30 — 17:30 |
donderdag | 8:30 — 21:00 |
vrijdag | 8:30 — 17:30 |
zaterdag | 8:00 — 12:30 |
zondag | Gesloten |